Harry Potter

Det är grymt skönt och slappt att soffhänga till Harry Potter. Och alla är överens om film. Idag hann vi även med Polisskolan, samma lika där. Det sköna med lite äldre barn....vi får liknande humor och gillar samma lika saker eller roas av varandras ideer och intressen. Latmasken i mig gjorde att det fick bli valfri hämtmat med hemkörning. Jag tog en Blandsallad. Dottern en hamburgertallrik. Och dottern en rödspätta med citron och pommesfrites. Alla fick vad de var sugna på just idag :) Masserat fötterna, sippat te, kramats, spelat spel, mumsat nybakade muffins, bara varit, målat naglarna, filat naglarna....etc... En urskön eftermiddag, kväll. Stoppat barnen i säng i "vanlig" tid, så att de får in vanlig dygnsrytm. De ska med kompis och bada i morgon. Själv har jag segat till mig ordentligt efter min promenad och lite halvdålig sömn så blir en relativt tidig kväll för mig med! Imorgon vill jag vara pigg, fräsch och redo för nyheter o äventyr. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0